Ondersteuning

Zeven dagen per week, vierentwintig uur per dag staan onze hoogwaardige, professionele servicemedewerkers voor u klaar. Wij nemen klachten, wensen, informatie aanvragen en storingen in behandeling en ondernemen direct actie. Onze servicemedewerkers zijn dag en nacht, iedere dag, bereikbaar per telefoon, e-mail of via de website. Wij werken niet met een callcenter dus u krijgt altijd een specialist met een technische achtergrond aan de lijn. Op deze manier kunt u er altijd op vertrouwen dat u iemand met verstand van zaken te spreken krijgt.

Ook bewaakt Accommodation Management het planmatig en preventief onderhoud van uw installaties. Naast behandeling van storingen en calamiteiten beheert de servicedesk het jaarlijkse periodieke onderhoud en de keuring van o.a.:

  • Brandblusmiddelen
  • Noodverlichting
  • Automatische deursystemen
  • Rolluiken
  • Luchtbehandelingsinstallaties
  • Transportsystemen

Inloggen op AMIS

Alle gegevens die betrekking hebben op uw huisvesting zijn te raadplegen in een dossier gemaakt in ons Accommodation Management Informatie Systeem (AMIS), zodat u de status en historie eenvoudig kunt inzien. Op deze manier heeft u en hebben wij altijd overzicht en inzicht in de situatie.

Servicedesk

Heeft u klachten, wensen, wilt u informatie opvragen en/of een storing doorgeven? Neem dan contact met ons op via de servicedesk.