Carrière bij Accommodation Management

Op zoek naar een uitdagende baan bij een dynamisch en innovatief bedrijf? Wij bieden een goed toekomstperspectief, koesteren talent en stimuleren mensen het beste uit zichzelf te halen.

Heb je ambities? Wi je verder groeien? Ben je toe aan een nieuwe stap in je ontwikkeling? Accommodation Management is onderdeel van de Van Kessel Groep, een gepassioneerd familiebedrijf. Wij beschouwen onze medewerkers als ons waardevolste bezit. Wij investeren dan ook graag in de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze mensen.

Een carrière bij Accommodation Management betekent een uitdagende baan bij een dynamisch en innovatief bedrijf. Werk je bij ons, dan bieden wij je ook een goed toekomstperspectief. Wij koesteren talent en stimuleren onze mensen om het beste uit zichzelf te halen. Medewerkers krijgen daarom ook alle mogelijkheden hun vaardigheden te ontwikkelen en ervaring op te doen binnen de diversiteit van ons bedrijf. De cultuur bij ons is open, transparant en informeel. De werksfeer is prettig en ongedwongen.

Vacature Facilitair Medewerker Servicedesk

In verband met de groei van onze opdrachtenportefeuille zijn wij op zoek naar een ambitieuze collega/topper in de functie van Facilitair Medewerker Servicedesk als uitbreiding van ons team.

Accommodation Management, dat onderdeel is van de Van Kessel Groep, is een integraal technisch/facilitaire dienstverlener, met een pallet aan opdrachtgevers in sectoren retail, zorg, onderwijs, maatschappelijk vastgoed en financiële dienstverlening. Een betrokken partner met professionele oplossingen voor vraagstukken met betrekking tot huisvesting. Onze medewerkers hebben grote vakkennis en ruime facilitaire, technische en bouwkundige ervaring met alle aan huisvesting gerelateerde zaken waar een opdrachtgever tegenaan loopt.

Vanuit onze vestiging in Beuningen verzorgen wij de advisering, begeleiding en het technisch beheer voor organisaties door heel Nederland, Duitsland, België en Luxemburg.

Taakomschrijving en profiel
  • Maakt deel uit van het facilitaire team servicedesk en beheer;
  • Verricht telefonische handelingen i.v.m. opnemen en verwerken van storingen;
  • Aansturing planmatig onderhoud;
  • Beoordelen van onderhoudsrapporten en offertes;
  • Deelname aan de storingsdienst buiten kantoortijden, tegen vergoeding;
  • Adviseur en vraagbaak voor opdrachtgevers;
  • Contact en overleg met leveranciers/partners in uitvoering en opdrachtgevers;
  • Toezichthouden op overeengekomen Service Level Agreements.
Functie-eisen
  • MBO facilitaire, bouwkundige of installatietechnische opleiding = een pre;
  • Bouwkundige of installatietechnische kennis = nice to have;
  • Flexibel;
  • Stressbestendig;
  • Organisatorisch vermogen;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Wat bieden wij?

Wij bieden je een contract voor 40 uur per week in een dynamisch en gezellig bedrijf, een marktconform salaris, 30 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband en een goede pensioenregeling. Je krijgt alle mogelijkheden om jouw expertise te delen en in te zetten voor uiteenlopende opdrachtgevers. Er is veel ruimte voor eigen initiatief, opleidingswensen en positiviteit!

Geïnteresseerd?

Neem voor inhoudelijke vragen over deze functie contact op met Delano van Lien, Bedrijfsleider van Accommodation Management, bereikbaar via telefoonnummer 024-6774176.

Wil je reageren? Mail dan jouw CV met een korte motivatiebrief en referenties naar Delano van Lien via het e-mailadres amservice@am-bv.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.